Hemma igen..

& skönt e det!
tycker faktist det är jobbigt att vara borta med massa folk och när det börjar bli kväll!
olivia är somsagt mycket orolig då..
vill väl eg bara ligga vid bröstet.
måste försöka att få henne att använda nappen..
när hon bli ledsen blir jag ledsen, konstigt!
hon har inte ont! men ändå så får jag så ont i min mage och vill bara vara hemma med henne o mysa.
det vet jag att hon oxå vill.
älskade skatt!!
jag är kanske en hönsmamma? bryr mig inte!
:)
nu ligger hon i min famn o suttar på bröstet. hon somnar snart.
gullungen min!
image658

pyamasen e på..
:)


Imorgon e det bvc klockan 5 sen kör vi ner till vellinge.
mys!

nu ska jag se om d finns ngt att äta
blev inte så mycket ro till det innan ju.

kram en tröttis.

Kommentarer
Postat av: Mojan igen

Så är det med baby och nyblivna föräldrar. Kul att ni fick fira Lotta. Ja, kom ni så ska vi bara vara och inte bry oss om nått känns som jag oxså behöver nya krafter från er. Vill ju ut och gå med vagnen och långt. Kram från Mojan

2008-05-08 @ 22:45:48
Postat av: Jenny

Gud så söt hon är! En liten docka. Vad fin du är i håret på bilden, supersnyggt. Trevlig helg!

2008-05-09 @ 09:18:54
Postat av: vera

Toodiloo!
Så Himla söt lilla Oliva är....:0)
Lik mamma tycker jag..:0)
Så fin din blogg har blivit:0)
Hur får man den så fin??
Kramelikram!

2008-05-09 @ 13:25:10
URL: http://avkb.blogg.se
Postat av: Mostern

Sötaste unge !!!! Guuu vad fin hon är :) Längtar så tills jag får komma ner till er !! Vi ska ha såååå mysigt :)

Å du - syster - glöm inte solkrämen när du e' ute ...... minst faktor 10 - på dig ! ;)

*kram*

2008-05-10 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0