Gårdagen och idag!


Hej!

Ja då var helgen över. Springer som vanligt iväg.
Men denna helg har varit trevligare än vad den brukar :)
Fredag - Frissan, tandläkaren och sen träffa Paulie Engla Maria och Elina.
Lördag - Kalas för fajan och sen mys på kvällen.
Söndag - Klockan 12 plinga det på dörren och där stod mina kära gamla vänner! Helt otroligt att jag kan känna den känslan när man träffar dom att det känns precis som förr. Vi har ju ändå gått i samma klass i 9 år och under den tiden va vi ju bästa vänner. Många minnen!
Kul va d iaf att dom ville komma o hälsa på mig och lilla Olivia.


Efter besöket åkte jag och mojan till ekohallen.
Gjorde kopia på vår nyckel så vi kan ha det i sovrummet med. Härligt att öppna dörren där nu på sommaren.
När vi skulle gå ut från affären hade jag massa kassar på vagnen och expiditen trodde väl inte jag tillhörde mojan.
Så där blev jag nästan anklagad till att vara en tjuv. Jag fick då inte gå ut och jag var tvungen att stanna kvar för jag hade minsann massa varor där i vagnen. Öhhh?
Kul att folk tror att man stjäl!
Idddi!
Tur mojan va där och sa att hon o jag faktist hade handlat innan!
Hade eg varit kul om vakterna hade kommit för då hade det vara ett större bevis på att jag INTE hade tagit ngt från affären.
Aja!
Sen körde vi till mormor o morfar!
Dom är dom bästa :)
Mormor är en kämpe och likaså min morfar som får ta hand om så mycket nu..
Varför skulle dumma cancern komma tebax?
Men som tur e så är somsagt min mormor en kämpe och tänker då inte negativt!


Väl hemma igen åt vi god mat och sen fick jag ont i magen.
Ja JÄTTE ont i magen!
:(

*uff*


Idag kommer Staffan hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för igår Johanna! Det var jätte mysigt att sitta och snacka lite.. och framförallt att se den lilla smulan i verkligheten! precis lika söt som på bild!



Har en eventuell datum som vi kanske kan komma upp och hälsa på, ska bara informera Fia först! =)



Kram

2008-05-26 @ 20:56:37
Postat av: Sofia

hej på er...ville också tacka så mycket för i söndags, alltid lika trevligt att träffas=)och extra mycket nu när vi fick träffa er lilla tjej!!!

Har inte pratat med matilda än, ska höra vilken dag hon menar, vi hör av oss....Kram!!!!!

2008-05-27 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0