Ändrade planer!


Godmorgon eller?

Tråkigt nog blir det inte stan för mig och Olivia :(
Staffans syster fyller tydligen 40 idag och det ska vi fira med en liten överaskninsg middag.
Eller liten o liten, jag har eg ingen aning om vem som kommer. Det ända jag vet är att vi ska äta planka som vi själv betalar :)
Hade bara blivit att jag varit i stan 1 timme och det tycker jag är lite tråkigt..
Men men det kommer fler dagar!

Får ta o sola istället! ;)
Har börjat få färg nu och det är så häärligt!
Men ok jag får inte så snygga märken! Hehe vägrar ligga i bikini!
Fast ingen ser men TÄNK OM!!!
*gaaah*

Fast är glad ändå. För vågen visade 2 kg mindre nu!
Tror faktist det är för jag inte dricker coca cola och äter godis på vardagar!
Det sägs ju att det är 12 sockerbitar i 2 dl cola! MY GOOD!
Vill inte tänka hur mycket sockerbitar jag fått i mig sen jag börja dricka det igen!
Varför skulle jag börja gilla det nu?
:(

Herregud vad tiden springer...
Olivia blir 8 veckor på söndag!
*stop stop stanna vänta på mig*

Nä nu får jag ta o fixa till lite.
Sen ut o sova ;)

image657

Kommentarer
Postat av: Amme

gumman då, klart du kan ligga i bikini?? Dom som bryr sig kan skylla sig själv ;-) Du e jättefin som du e!

2008-05-08 @ 10:33:24
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Anna

Håller me Amme!! =)

Mmm, var tar tiden vägen? Du som för inte alls längesedan hade en liten knodd i magen o höll på att längta ihjäl dig sitter med en 8 veckor gammal (liten) dotter i famnen, visst e det härligt??
Avis som tusan på dej.. *suck*

Jobbat inatt, känner mig inte som en människa just nu direkt... ännu mindre imorgon skulle jag tro eftersom jag ska på det inatt igen.. =(
Kunde inte sova heller, vaktis skulle naturligtvis såga me motorsågen PRECIS utanför mitt fönster, man tackar...

Ha en trevlig överasskningsfest!
Kraam
ps. snart e det helg igen, lovely va? =)

2008-05-08 @ 13:28:37
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: hannapanna

kanske kan ses nästa vecka istället?? kan alla dar utom tisdag!
Kramiiisss! nej visa sig i bikini är ju inte nåt man vill nu! =( Kram! ( fan va varmt de e gah!! )

2008-05-08 @ 16:45:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0