Lollipop






image462

Sucking too hard on your lollipop
Oh love's gonna get you down
Sucking too hard on your lollipop
Oh love's gonna get you down
Say love, say love
Oh love's gonna get you down
Say love, say love
Oh love's gonna get you down

/Mika

Lyssnar på den o bebis blir glad!
Hon rör sig mycket, tror allt hon dansar!
:)

Sovit bra men har fått kissa mer än vanligt..
När ska jag vakna av ha massa ont?
Trodde INTE jag skulle gå över så här länge...
Men nu är jag inställd på att bli mamma den 17:onde!
Men jag ville ju att min kropp skulle fixa detta själv!!!
Så jag är jätte besviken :(
Man lever på hoppet, meeeeeeen.......

Igår busa hon med Pappa ♥

GUUUUUUUUD VAD VI LÄNGTAR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare =( trist å gå över ju men de säger väl att de brukar vara så med första barnet eller? Hoppas hon väljer att titta ut snart =)! Trevlig tisdag =)!

2008-03-11 @ 12:09:44
URL: http://jennssan.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Åh vad tråkigt att du ska gå över så här mycket!!! Lider med dig=( Jag håller tummarna extra hårt nu för er! Kram kram

2008-03-11 @ 13:42:49
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Jossan

Mindre än en vecka kvar i såfall!! Skönt!
Kanske inte känns som nån tröst..
Jag hoppas på max tio dagar till för min del! Kram

2008-03-11 @ 14:15:32
Postat av: camilla

stackare :( Men men din kropp kommer ju klara det själv ska du se, det blir ju vanlig förlossning i alla fall :D

Själv sitter vi o funderar på att åka in då jag har mycket huvudvärk o lite flimmer..men väntar tills kvällen o ser!
kramkram

2008-03-11 @ 14:47:51
Postat av: Emma

å tack så jättemycket!
Nu hoppas jag att olivia tittar ut inom det snarate hihi, lider verkligen med dig man vill ju bara få det överstökat när man är fullgången ju =)
kramis

2008-03-11 @ 14:51:54
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Moster K

*talar till Olivia* - Hörru lillbruttan ... daXs att komma ut nu - för snart kommer jag å kusinerna dina å hälsar på - å det skulle juh vara bra om mamma å pappa din hade gosat mycket med dig innan vi kommer inklampandes ;)

Snart Johanna ..... hon kommer :)

2008-03-11 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0