Kan det vara så?


image532 Jaha då ska vi se här... Igår somna Olivia mätt och belåten klockan 8. Själv gick jag o la mig lite i 12. Vänade på att höra henne för att hon skulle vilja ha mat. Men hon sov så gott. O jag somna me! Sen har det varit precis som förra kvällen. Vakna halv 3, amma, byta blöja sen somna hon i sin korg igen! Kvart över 8 ligger en glad bebis o väntar på bröstet. Så skönt att hon är så snäll! :) Jag får sova juh. Men det kan vända...

Idag blir en trevlig dag!
Lilla familjen kommer juh idag :)

Nä nu ska jag äta upp här sen får jag ta o göra vi mig medans pappa förösker få lillan att nanna!

Kramis..

Kommentarer
Postat av: Maria och skuttan

Håller koll på er! :-) Så mysigt ni verkar ha det! :-)

Massa kramar från oss

2008-03-29 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0