Falska alarm!


Inatt trodde jag det var på g! På allvar!
Fick sammadragningar som värkte ut i ryggen..
Dom höll på  läääänge!
Jag brukatr inte väcka staffan för lite känning men igår gjorde jag...
Låg och fantiserade att "nu ska jag ringa och sms och säga att det börjat"
Jag tillomed tänkte att Nääää sluta nu, detta är juh jätte jobbigt!

Sen måste jag ha somnat?!?!

Vaknar o INGET har hänt och det känns inte så mycket!
Visst liiiite ont i magen har jag. Är typ spänd!
Men inget mer..

Kanske är det en start men hur många gånger ska man tro det??

Vi får se..lever på hoppet...!

Nu kommer Staffan hem efter att jobbat sin dag (han jobbar in sina fredagar)
Han har köpt med sig nybakta bullar! MUMS!


image450

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter verkligen som det är på gång ju! *hoppas* Själv har vi nyss hämtat vår fina Knorr Nizza vagn o snart ska jag till BM, hoppas sista gången.. nästa tid är i v. 39..menmen, man ska inte vara för optimistisk :-D

ha en bra dag!

2008-03-07 @ 12:56:59
Postat av: Pauli

Jag tror det är på g, innan söndag snusar du bebbe :-)

2008-03-07 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0