:)

Förlåt mina kära läsare!!
Men jag har juh fullt upp nu när moder är på besök.. Då blir det inte så mycket tid framför datan..
Ingen bebis här inte! Tyvärr..
Men har varit ute o gått två gånger idag, sprungit i affärer och rört mig allmänt mycket faktist..
Druckit hallonblads te och ja sen har jag tagit toa pilla (d ska man få samandragningar av)
MEN INGET HJÄLPER!
Hon är helt enkelt inte redo...

En vecka över imorgon!


Fått fint hemma... påskpyntat..redan!
:O)


Nu ska vi tre se en film.

Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi ok, trodde nästan att det var på g :D Blir det igångsättning om du går över en vecka till eller?
kramkram

2008-03-09 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0