Bortskämd!


Hej!

Ja då sitter man här, mycket utvilad!
Olivia somnade 10 igår. Jag satt sen o vänta på att hon skulle vakna så jag kunde amma henne innan vi gick o la oss.
Hon vakna inte och klockan var 12 så jag la henne i korgen o sa till staffan att jag kunde lägga mig lite för hon vaknar nog ändå snart. Både jag o Staff somnar..
Jag vaknar klockan 3 och då vill hon ha mat! Då hade jag fått sova 3 timmar.
Staffan går och byter på henne och hon somnar igen..
Lägger henne i korgen.
Klockan halv 9 vaknar både jag och hon!
Snacka om att få sova gott!!!
Det behövdes :)

Nu ligger hon o nannar i vagnen efter att Staffan fått gå o vagga henne..
Hihi..

Fint väder idag igen.
Ska åka o handla lite för vi får juh besök imorgon!
Wieeeeeee :)
image529

Ha en fin dag!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: camilla

Japp, bra att ha någon som peppar på! :-) Synd att jag inte bor kvar i Åhus (antar att ni bor där eller?) då hade vi kunnat gå långrundor tillsammans nu när männen börjar jobba ju!

kramis

2008-03-28 @ 11:22:22
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0