17 mars!


Haha jaha OM jag inte får ute henne själv så blir jag igångsatt den 17onde!
Men JAG SKA FIXA DETTA SJÄLV...sådeså!
Ska testa lite saker sen..
Haha...

Min mage har måttet 38 nu.
Alltså förstår ni hur stort d e?
Hjärljuden på prinsessan låg på 148..
Hon var lite ruckbar..
Jag själv hade lite högt blodtryck och spår i urinen..
Så nu får jag passa mig så jag inte blir svullen om fingrar och fötter..
Vikten är nu precis 20 kg sen midsommar...
Får inte gå upp mer nu!!!!
(sitter och äter en negerbulle)
tss...

Ngt som är kul är iaf att vi fick våra saker på posten idag.(hårgrejjerna)
Sen fick jag ett läppglans som smakar persika och vanilj... Mums! Som ger plumping effekt..
Så en riktigt puss mun får jag allt *ler*
Sen kom mina böcker! Ska hämta dom när staffano kommer hem!

Mitt nästa mål efter att bebis är född är att börja läsa teroi (bil)
Sen när bebis är ungf 6 månader ska jag börja köra!
Måste verkligen ha körkort nu...
Annars kommer jag sitta inne i detta hus föralltid!
Tänk vilken frihet att bara köra vart man vill!
Klarar Ni det så ska väl jag oxå klara det...
25 år utan körkort! Skandal, jag vet!
Men har man inte självdisiplin så är det inte så lätt...
Jag ger upp alldelses försnabbt!
Men somsagt.. Det kommer....





image444

Kommentarer
Postat av: Amme

ja va 27 utan körkort...inget fel me det. Men nu har jag minsann!

2008-03-05 @ 15:18:19
Postat av: emlisch

hihi.. va mysigt o bli mamma snart då! FInt med bebismage..längtar till man själv hamnar där :)

2008-03-05 @ 15:53:04
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: Mojan

Hallo gumman du har allt för att klara av ett körkort med vad du gått igenom under tiden som gått. Så det är bara att köra på när du får. Och man behöver inte vara 18ton, det ska passa en själv när man är redo. Puss Mojan

2008-03-05 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0