ZzzZzz


Syster är här!!!
Just nu är vi bara trötta och sitter vid varsinn data :)
Åt middag halv 11, haha tiden sprang iväg. Var ju o storhandla på Maxi.
Tyckte vi var där länge. Kvart över 9 körde vi därifrån.
Tyckte jag blev förföljd av vakten, han trodde säkert jag snodde!
Syster tyckte oxå han följde mig! Iddi! Jag betala faktist 1200 kr!!!!!

Imorgon ska vi kanske till stranden, ja ni läste rätt.
Men vi ska hitta en håla! Så ni behöver inte oroa er att se mig ;)



Nu ska jag hoppa ner i nybäddat! Härligt!

Staffan har inte hört av sig, men han har säkert kul och bra!
Jag tänker inte höra av mig till han heller sådeså!
:)

Baj!

Kommentarer
Postat av: Amme

hihi hej fran Kreta!! Har e saaa varmt kan du tro, me like! Haller me dig, hor inte han av sig ska inte du heller sadesa!

Himla massa vakter du drar efter dig nufortiden...stackare. HA det sa bra! puss

2008-06-05 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0