Wonder why..


Har Olivia ätit anti sov piller idag eller?
Hon har minsann bara sovit högst en timme och jag lovar det har aldrig hänt!!
Tror hon har ont  i magen. Hon har juh inte bajjat på över en vecka..
Har haft maggympa med henne så jag hoppas jag satt igång den!
Jag är som en zoooombie nu!!
Men har storstädat med allt vad det innebär..
Dammsugit, dammat, torkat, tvättat, bäddat rent, vattnat blommor mm..
Sen har jag varit ute o gått (det var då hon somna) sen har jag gjort middag..
Hmm skulle duscha med, det ska jag nog ta o göra innan jag nannar.
Mmmm nybäddat och nyduschad! HÄRLIGT!

Snart är det fredag! Det innebär att jag ska lämna min sötis till mormor o morfar (hennes) för
Staffan o jag ska ju F E S T A! Ja vi får se hur det går.. ;) Kommer säkert inte kunna slappna av!
Fast jag vet att hon kommer ha det bäst här hemma. Men ändå, hon är inte van att bara få ersättning men det handlar
bara om kvällen. Det är bara att åka hem OM det skulle visa sig att hon blir galen..
*ska tänka positivit*

Kommer det fina vädert nu igen??

HOPPAS!


Kommentarer
Postat av: hanna

vi ska med fesrta fast på lördag. mamma o pappa ska ha plutten! de e INTE lätt o slappna av altså! =D hoppas det går bra! =) kram

2008-06-25 @ 22:42:58
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Mostern

Hejje !! Vad kul att ni ska festa :) Hoppas ni får skojigt ..... saknar er !! Puss !!

2008-06-25 @ 23:06:07
Postat av: Emma

försök att slappna av, för mig har det aldrig varit något problem att "lämna bort" vera för ja vet ju att hon har det bra hos sin farmor eller fastrar, jag menar farmor har ju själv haft 4 barn så ja tror hon vet hur det hela fnkar hihi!

du behöver komma ut och ha kul, så tänk inte OM utan tänk att detta SKA fu funka, positiva tankar hihi!

kram

2008-06-26 @ 09:52:16
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Emma

ja kolla det, mannen min som ville ha besafe för att den var bäst i test så jag hade inte mycket att säga till om där, men den är riktigt snygg och vi är jättenöjda med den =)

2008-06-26 @ 10:00:53
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0