00:45



Sängen är uppbäddad! Ska strax krypa ner..
Älsklingen sitter och spelar. Hur orkar han?
Olivia ligger och sover, hon gillar sin säng!
Skönt!
Idag på Bvc träffade jag en mamma där hon berättade att hennes dotter
hade haft kolik i 6 månader! Alltså 6 månander utan riktigt sömn. My good!
Led verkligen med henne. Men nu var det iaf bättre.

Borde städa! Karolina kommer på onsdag!
Älskade syster yster!


Hela huset för oss själv!
Det var längesen det bara var hon och jag!
Självklart är Olivia huvud personen :)

Nä nu ska jag borsta gaddarna och såklart peta peta peta!
Haha..







Kommentarer
Postat av: camilla

hihi japp, hon älskar sin tumme nu. :) Men hon har napp ibland ändå, under natten o så. För när hon är trötter hittar hon inte tummen haha.



Nu får vi snart orna en liten träff igen tycker jag! :D Vi kan väl bestäma nåt datum? Ingen risk för ren på ett tag i alla fall. bara nice väder på g!!! SÅ underbart är det!

2008-06-03 @ 07:35:53
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Ahh, då kan jag alltså smarra på lax ändå..;) Tack så hemskt mycket! Nä nu måste jag kila ut med vovven..ha det! kramar

2008-06-03 @ 09:12:59
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0