Torsdagen!


Idag har vi haft det jätte mysigt!
Började med frulle i trädgården sen satt vi o lata oss lite i solen.
När lilla vakna begav vi oss till stranden, hittade en håla! :)
Vi va nog inte så vackra men vad gör det, ingen som såg oss. hehe..
Tyvärr blåste det så vi låg bara där i 45 min typ..
Gick hem o sen gjorde vi vid oss, syster gjorde super god sallad!
Sen gick vi ut o gick!

 
Frullen!

Hihi sötnöten!

Vi!

Fina syster!

Jaaaag!

Syster hoppar *skrattar ihjäl*

Jag försökte oxå.. hehe!

Nä nu ska jag sova! Ny dag imorgon ju!

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Tack!! Och du ska inte behöva gömma dig på stranden för av dina bilder så kan jag se att du är skitsnygg!!! Trevlig helg till er=)

2008-06-06 @ 07:46:53
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Madelaine

Du ser kanon fräsch ut..Hur har du gjort? Eller du va kanon fräsch under graviditeten också?

2008-06-06 @ 15:42:42
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej tjejen!!



Ni e så fina ni två, du o din snäcka!! =)

Du e verkligen jättefin Johanna! Många hade kunnat döda för your look, bara så du vet! ;)



Nu e jag hemma igen men min blogg håller på att flyttas så jag kan inte blogga..snyft.. ville ju visa alla vackra bilder vi tagit!! =(

dessutom funkar inte scrapblog som den ska heller så jag får väl vänta i leka me alla foto!



Ha en go helg stumpan!

Kraaaaaam från mig

2008-06-06 @ 21:10:34
URL: http://annaalbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0