Sleep tajm!

Så då var det kväll och man ska sova igen. Undra hur det kommer gå.
Vi ska ha henne brevid oss ifall att!
Hon har nog somnat för natten, staffan ligger brevid. Tror han med sover :)
Precis varit ute med Viska. Herregud, hon tror att hon är en jakt hund!
Ska jaga alla kaniner! Hinner knapp med att kissa ju! Knäpp men söt!
Staffan köpte ett ben till henne men tror ni hon äter det? Nä då!
Hon blev väldigt glad när hon fick det sen efter så springer hon o lägger de brevid Staffans säng sida.
Sen va den inte intressant mer. Tsss...
Hon verkar må bra nu iaf! Skönt!

Undra vad som händer imorgon?
Regnar det inte ska jag iaf gå en lång runda! *i need*


Min lilla sjukling!
Söt som socker i mina ögon!



Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Tack..skönt å höra att den är söt..;) Hon är kanon söt, kommer bli en riktig liten linslus..=D

2008-06-11 @ 23:51:45
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: camilla

hejhej!



Det är på Byggmax i Hässleholm. Jag har jobbat heltid på byggmax i kristianstad innan och jag vet att jag e den enda som har sökt detta jobb som har erfarenhet..... min bror är platschef i kristianstad nu och står som min referens och han hade ringt o pratat med regionschefen. Så mycket bättre än så kan man ju inte ha det. 99 % att jag får jobbet sa han igår till mig :D Blev superglad....



Så nu bara hoppas jag o väntar på samtalet/mailet om intervjun.... SÅ spännande..älskade mitt jobb på byggmax, hade varit så kul att få börja igen! Kul med ett nytt ställe också, alldeles nyöppnat.



Hur länge kommer du vara mammmaledig förresten?

kram

2008-06-12 @ 05:27:47
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: Emmeli

men hon e ju bara föör söt =) duu...va det verkligen rätt sida du gav mig? fattar inte iallafall.. =(

2008-06-12 @ 09:35:22
Postat av: Sanna

Har precis hittat till din blogg och tycker att den är väldigt fin. Söt dotter ni har! Bara undrar hur du gjort för att gå ner dina gravkilon? Du ser redan jättesmal ut, så du måste gått ner dem väldigt fort?

2008-06-12 @ 09:38:09
Postat av: Amme

Vilken gos!

2008-06-12 @ 10:53:12
Postat av: hanna

yo,sån tröja har elliot med =) finis

2008-06-12 @ 17:30:15
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0