Sjukt!




Uff lilla Olivia har blivit förkyld!
Vi vaknade av att hon låg o hosta..
Sen hosta hon änu mer o sen sa Staffan, hon får ju ingen luft!
Bar upp henne o stackars Liten har så mycket snor så det täpper igen och så hosta på det  :(
In med boppemjölk i näsan (det är faktist det bästa) :)
Nu ligger hon o sover utan problem förutom att hon är väldigt orolig. O ja det är jag med.
Hönsmamma som man är!

Själv höll jag på att svimma efter jag varit på toa.. fick springa in i sängen och slänga mig.
Gissa om Staffan blev rädd.. En dotter som inte får luft och en "fru" som nästan trillar ihop!

Sen inte nog med det!!!
Viska mår inte heller bra!
hon föröskte kräka och sen hörde jag henne andas jätte konstigt!
Gick ut till henne och då kan knappt hon andas heller!
Panik fick jag o hämta vatten för hon skulle dricka! Klappa henne för hon skulle bli lugn!
Vart tusan ringer man om ens hund mår dåligt? Så längt har jag inte tänkt. Jag passar juh "bara" henne...
Men hon kan ju oxå bli dålig!

Det tråkiga med allt detta är att vi inte kommer gå till föräldrargruppen!
Det hade jag sett framemot :(
Så lär alla känna varann nu sen när vi kommer så blir vi outsiders..
Tur Jossan går där så man känner ngn iaf! :)


I´m sad!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ring till djursjukhuset och hör!

2008-06-11 @ 11:28:09
Postat av: Anna

men vännen då.. usch va trist för er!

Klart du blir orolig! Kan förstå din oro över vovven me, sån e jag me! Du kan alltid ringa veterinären o fråga om du undrar över ngt. Nr till Åhus/kristianstads vet. e 247797. Finns inga dumma frågor!



KRYA PÅ ER nu alla tre flickor! =)



Kram från mig

2008-06-11 @ 11:36:44
URL: http://annaalbert.blogg.se/
Postat av: Amme

uff fy din stackare! Hoppas alla kryar på sig nu. Tur Staff e hemma så han kan ta hand om er

2008-06-11 @ 12:00:53
Postat av: Madelaine

Krya på er..Inte kul att vara fjuker!!

2008-06-11 @ 15:06:56
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: camilla

Hoppas ni blir bättre snart! kramkram

2008-06-11 @ 19:03:47
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: Pauli

usch stackars er!! Jobbigt när allting sker på en gån! Var rädda om er, snart ses vi LÄNGTAR! puss

2008-06-11 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0