Medans mannen sliter..


sitter jag på gumpen och knappar runt på datorn!
Men min natt har inte varit jätte rolig! Liten har vaknat med tre timmar emellan!
Mat halv 12, halv 3, halv 6 sen halv 9! Sen somna jag gott till 30 min senare då en liten hund sitter brevid min sida av sängen o gnyr! Då är det bara att gå upp o ta på henne kopplet! Ja o jag slängde på mig myskläder! Gick ut o gick men då toltal vägrar hon att gå den rundan jag ska gå med henne. Så eg va hon bara sugen på att kissa sen ligga på trädräcket! Hon är lustig! Efter det gick jag in o la mig i sängen - till halv 12!
Vilket bedårande liv ;)

Igår åt vi pizza och massa godis!
Alltså VARFÖR är man så sugen på det visa dagar? Sen när man ätit det mår man illa så man hade kunar besöka toa!

Ska ut o ta kort på min fina Staff när han sliter!
Vilken tur han är såå duktigt på sådant! Hade jag bott själv hade d nog aldrig blivit gjort?
Eller??
Jo lite! Igår gick jag o vattna på kvällen! Så skönt! Sånt gillar jag :)

Ha en bra dag och Heja Sverige ikväll!


Kommentarer
Postat av: hanna

ja visst är det underbart! Man är ALLTID så utvilad och pigg! not hehe ha en trevlig helg! kram

2008-06-14 @ 14:55:59
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0