Måndag - What to do?


Vad händer idag då? Fint väder men lite blåsigt.
Viska väckte mig klockan 8, låg o gnydde. Gick upp och gav henne mat sen ut för att göra hennes behov.
Sovit sisådär inatt, varmt i rummet. Ganska jobbigt. Sen kan man inte ha så öppet för då kommer myggen och gör en sällskap!
Staffan är iväg o köper bullar och mat till ikväll. Så då behöver vi inte göra det sen. Skönt!
Ska nog köra en runda sen, men vet inte vart. Har ju inte så mycket pengar just nu så att köra in för att shoppa är inte så bra.

Ska ta fram epilatorn o fixa benen, såg nu att det är ett MÅSTE!



Min vikt är konstig!
Jag äter faktist hur nyttigt som helst och har inte ätit godis på flera veckor!
Ändå så går jag upp ena dagen och ner andra. Man tycker att den borde ju bara gå ner!
Iochmed att jag ammar! ( du kommer rasa i vikt när du ammar) *host* När?
Har stått med samma vikt nu i 3 veckor! plus minus 4 hg!

Så var det med det, nu ska jag ta och klappa min knäppa Viska som gör allt just nu för att jag ska se henne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag läste om din vikt. Som jag har förstått så måste du ha gått ner mycket sedan eran dotter kom. Jag kan bara säga att jag gick upp 20 när jag väntade min son å sen rasade jag i vikt FÖR FORT Nästan 30kg å de var inge kul alls. brösten vart som taxöron(typ) så ta det lungt du kommer att gå ner men har inte för bråttomt. Jag fick i allafall göra om mina bröst för att jag gick ner för fort för kroppen hann inte med i min fart.Du är jätte fin:)

2008-06-10 @ 07:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0