Jordgubbar & Glass!


Trevligt har vi haft det i Transval :)
Lilla söta Thyra ser så liten ut gemfört med Olivia.
Stor och liten.  :)

Paketet kom - det var från Asos!
Blev mycket besviken på skorna!!
Men så är det om man vill betala lite pengar ;)
Sen fick jag paketet från H&M...
Satt som en påse nötter! Beställde bikini, måste ha en överdel som passar!
Dom jag har är försmå runt bysten! Så jag beställde en jätte fin bikini som faktist satt bra över bysten!
Men så tog jag o testade bikini trosorna! Skulle tagit 36!!! Satt och vela fram o tebax! Men shiii fick jag.
Alldeles förstora i rumpan! Staffan sa att vi skulle sy in dom där - hmm söte! Går nog inte så bra hehe...
Aja så är det att handla utan att prova först! Att jag aldrig lär mig!!

Nu ligger O & S och nannar för natten! Om jag kan Olivias rutiner så vaknar hon vid tre för att få mat!
Hoppas innan för så slipper jag pumpa - det är jobbigt!

Nä det var alles !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0