Jag skäms!




Hur har jag räknat? Var tog den där veckan vägen?
Olivia är inte tio veckor, hon är ju ELVA! *förrvirad mamma*
Tackar Jossan för detta, hehe! *skäms*

Var på BVC innan och då sa jag att hon var tio veckor men så va ju inte fallet!
Aja det gör inget!
Men hmm nu sitter jag och funderar änu mer..
Hon blir juh inte 3 månader om en vecka.
Är inte 3 månader 12 veckor? *klia mig i huvudet*

Johanna fattar noll just nu!
Får nog ta lite mer kaffe, hehe...

Iaf Olivia var 63 cm lång, vägde 6220 (3 kg större nu) och hade huvudomfång på 39,5.
Det ända som ligger rätt på kurvan är huvudet! Det andra är mycket högre.
Vår lilla klump ♥


Kommentarer
Postat av: Pauli

AMNINGSHJÄRNAN :)

3 månader är hon ju redan, den 16:e, på hennes "födelsedag" :) puss

2008-06-02 @ 13:28:20
Postat av: Pauli

menar såklart den 16: juni :) hehe svettas bort :)

2008-06-02 @ 13:42:34
Postat av: Therese

hah hah ja de små fyllde ju 11 veckor nu i helgen.. 12 veckor är inte exact 3 månader eftersom då skulle bara varje månad ha 28dagar (7x4=28) så en månad är 4,5veckor.

Rörigt förklarat kanske, men så är fallet..

Så när de fyller 3månader så är de 12,5 veckor!!

Hoppas allt är bra med er nere i Åhus, fan va gott att bo nära havet nu när solen strålar hela tiden. Skönt med trädgård också!

Hälsningar Therese (och Adam)

2008-06-02 @ 15:50:30
Postat av: Emmeli

hehe...det e inte lätt att hålla reda på allt! men söt e hon iallafall =) o ja...visst blir man arg när människor e så störda! grr

2008-06-02 @ 22:44:14
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0