imorgon är en annan dag..


jo det är sant, så är det ;)

Nu har lill Viska kommit hem till Vellinge igen. Mojan och fajan kom upp o hämta henne innan idag!
Jag tog fram stora dammsugaren direkt efter dom åkt för jag lovar att hon drog in sååå mycket barr!
Får fint besök imorgon med så man får juh försöka göra d lite fint ;)

Älskling har satt in bilen på försäljining nu. Efter en timme så var det 3 som hörde av sig.
Så imorgon kommer en hit för att titta på den!
Längtar tills vi kör volvon... :)

Olivia blir tre månader imorgon, det är helt sinnes!
Men allt blir mycket roligare nu när hon växer..
Hon är så mycket med! Hon snackar för fullt (skriker)
Låter så sött!
Hon ler som en solstråle varje gång staffan eller jag kommer in i rummet (om hon legat själv)
Ska sitta hela tiden, tar man i händerna drar hon sig upp..
Ja det är mycket som händer. Ska bli kul när hon får tag i sina fötter. *äta äta äta*

Just nu ser jag för j*vlig ut i håret! Min fön la av!
O Johannas hår är inte vackert när det får självtorka!
Liknar ett troll!
Men orka bry sig just nu när man ändå ska sova!
:)

Borsta tänderna nästa....




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh va fina kläder hon har!! så sött Var har du köpt det?

Kram

2008-06-16 @ 07:10:30
URL: http://annaalbert.blogg.se/
Postat av: Amme

Hellu! Hur tar du bort ramen runt bilderna i bloggen som man får? Vill inte ha! Kram

2008-06-16 @ 07:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0