Hej då!


Usch nu har syster  åkt! Gud vad tiden gick snabbt. Kändes som hon kom igår ju :(
Varit på stan idag. Mysigt. Varmt! Åt på lilla tarvernan. Tror faktist att det är min favis resturang.
Drömmde mig bort till Grekland. Med denna värmen så va det ju nästan som att sitta utomlands.
Nästa gång vi ses igen är på dopet. Då kommer Tindra o Ebba med! Ska bli så härligt!
Men ska inte längta igenom dagarna för då tar sommarn snart slut!

Olivia ligger brevid o sover, hon är jätte varm. Slö och grinig blir hon då.
Legat vid min boppe ganska mycket, sen la jag bort henne o då hittade hon sin tumme.
Men jag tog bort den o gav nappen istället, elak ja vet  :)


 




Massa bilder har det blivit! Kul för syster har en system kamera och då kan man ta fina bilder!!
Sen är vi fota apor, haha!

Staffan kommer hem idag fick jag precis reda på, trevligt!
:)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder!

Grekisk mat...oooh ge mig! :)

2008-06-08 @ 10:09:26
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Pauli

Så mysigt ni ser ut att ha haft det :) puss

2008-06-08 @ 13:40:27
Postat av: Anna

uff va sorgligt att syster åkt!! Men nu kommer ju din man hem o det e ju tur det, så ni inte sitter där o känner er ensamma, du o lillkickan! ;)



Nu har det kommit lite bilder, hihi! Jag har så många så jag lägga ut några i taget.



Kraama om

2008-06-08 @ 14:15:34
URL: http://annaalbert.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej lilla du.



Jag o Fia har nu slått fast en datum att komma upp till er! Hoppas den passar..16 juni? Låter det bra? =)

Ser fram emot att se hur ni har det.



Hör av dig

kram

2008-06-08 @ 14:32:33
Postat av: hanna

ja det tycker jag !! vilken dag kan duu? kramis

2008-06-08 @ 21:42:11
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det tycker jag !! vilken dag kan duu? kramis

2008-06-08 @ 21:43:33
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0