Fullmåne!




Nu ska jag sova!
Älsklingarna ligger och nannar sen en timme tebax..
Jag sitter o nojjar mig inför imorgon..
Jag ska på efterkontroll!
Liten ska vaccineras!
Staffan ska ta henne o jag ska göra mitt..
Hade velat vara med o hålla henne!!
Men vi har tyvärr fått dubbel tider...
Kanske bäst att jag slipper vara med, så jag inte behöver lida när hon blir ledsen!
Men såfort jag träffar henne igen ska hon få sin stora belöning! Bröstet! :)
Tryggheten!!!

Handlade mycket till dopet idag! Han var på bra humör!
:)




Natti!


Kommentarer
Postat av: hanna

lycka till idag,

o vem vet, hon kanske inte skriker heller, de gjorde inte E. jo i en sekund gnällde han när dom hade stuckit sen va de inte mer me de! =)



kram skulle vi ses imon eller?

2008-06-18 @ 07:13:49
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

Lycka till idag, det brukar gå bra, dom e ju vana vid alla dessa små bebisar =)))

2008-06-18 @ 07:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0