Då satt man här igen..


Har fått behålla all mat nu så jag har väl gått upp dom 2 kg igen, hehe.
Vi grilla majskolv innan med, gott! Sen nu har jag ätit glass och frukt..
Älskar mat! Ibland älskar jag det lite för mycket.. :)

Älsklings tjejen sover nu, hon är så mysig!
Det är verkligen det bästa som finns, att få vara mamma!
Kan inte förklara i ord hur kärleken känns till henne..
Det är underbart helt enkelt!


Nu har Staffan semester i 2 veckor.
Vi ska föröska hitta på mysiga saker tillsammans.
Utnyttja tiden att få vara lediga - vi tre!


Nu ska jag kolla på AMS o se om det finns ngt jobb att söka..
Hitta ett men jag kan ju inte börja nu..
Men annars hade det varit perfa.
6 årig handikappad kille som behövde en assistent. Och så var det här i Åhus!
Men men det kommer säkert andra intressanta erbjudande...

Sov gott /
Johanna

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Sv: hehe..tack..=) jag njuter för fulla muggar..ska på UL idag..wiiee..så du jobbar också som personlig ass? Din mage va super fin om man kollar bilderna på facebook..

2008-06-30 @ 07:36:38
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo det måste stämma för två år sen jobba jag som personlig assistent lite då och då, världen är såå liten! kram!

2008-07-01 @ 18:06:34
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0