Cry me a river!


Sitter här på min vakt.
Olivia är inte sig själv idag. Hon gråter och gråter!
Nu sover hon men gråter i sömnen.
Tror det är tänderna som spökar!
Tycker så synd om henne!!
Man blir orolig när hon beter sig så....
Ingen feber har hon iaf. Men får nog kolla mellan varven!

Nu är Staffan nere och hämtar ett paket till mig!
Jag skulle ner själv men iochmed dagen sett ut som den gjort och plus att det regnat och blåst så stanna jag inne!
Stenarna kom idag med så efter jobb har han slitit med det. Men nu är muren snart färdig. Han kan!

Imorgon OM Olivia inte är så kinkig så ska vi hem till P & J.
Ja Staffan får väl åka själv om inget annat men jag vill oxå med!
Hehe. Den sociala biten - Ja tack!



Kommentarer
Postat av: hanna

har honm fått tänder redan? de va tidigt! men de fick loke me så de e inte omöjligt juh =) kraam

2008-06-23 @ 19:09:16
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Thyra

klart att alla ska med!!! lite jordgubbar å glass kanske kan locka;-)

2008-06-23 @ 20:51:15
Postat av: Madelaine

Tusse! Stackars liten! Packet? Nyfiken i en strut här!

2008-06-23 @ 21:58:15
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0