Snuttan!


Idag fick hon lämna massa blod hos Teddy!
Hon sa inte ett ljud utan va helt impad av alla leksaker :)
Mycket fint ställe och jätte trevligt personal.
Vi fick väga henne och mäta med!
Vågen stanna på 7 kg!
Men hon hade inte växt ngt.. så det va fortf 63.
Kan tycka det är lite tråkigt att alla säga "oj vad stor hon är"
Ja hon är stor, men vad gör det? En rund och välmående bebis - det är väl bra?
Bättre att ha lite mer att ta på sen när hon kanske blir sjuk o så.
Aja - jag tycker hon är världens finaste och det är huvudsaken.
Hon ligger helt utslagen nu. Sovit sen 9.
Nog för hon fått så mycket frisk luft och sen ett bad på det.
*mys*

Staffan har pumpat upp polen nu.
Vi har ju värme i den och den stiger hela tiden.
Uppe i 22 grader. Så imorgon när vi vaknar är den nog uppe i 30.
Ska bli mysigt att bada i den faktist!
Jag ska sola sola sola  - jag är en blekis igen ju.
Gillar mig själv bättre när jag har lite färg i huvudet...

Vi har det så fint nu!
Trädgården!
Jag kan inte säga det för ofta - men det är tur Staffan är så duktig!
Fast jag tycker det är lite tråkigt ibland ;) Då jag vill att han ska umgås med oss..
Men han gör ju faktist det för VÅR skull...
Rastlöse man! Haha...


Kommentarer
Postat av: Moster :)

Nu e' det inte så värst jättelänge förrän vi träffas :) Längtar massor efter er !! Många kramar från mig !!

2008-07-03 @ 06:40:50
Postat av: gumpen

åhhhh så skönt med en pool...

2008-07-03 @ 08:03:49
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter härligt med en fin trädgård :) Du har inga bilder att visa?

2008-07-03 @ 09:22:30
Postat av: hanna

ja men de e bra, hör av mig om de sen när vi bestämt när! ja han sa det! =)

2008-07-03 @ 09:41:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Emma

jag håller med dig, klart det är bra med en rulta än ett benrangel!

Vera har alltid varit stor, herregid hon vägde ju nästan 5 kg när hon föddes!

Och jag är glad att min tjej är stor för när hon hade magindluensa så gick hon ner ett helt kg, tänk då om hon varit en liten skit då hade hon ju försvunnit av et där kilot ;)

jag vill med se biler, både på huset och trädgården!

kram

2008-07-03 @ 09:49:27
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Madelaine

Gud va mysigt det låter med sol och bad..Längtar mig bort till stranden..Får se om jag tar mig dit i sommar..hehe..Jag tycker din lilltjej är super socker söt..Bra med välmående bebisar.

2008-07-03 @ 11:31:50
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Pauli

åh vad härligt det låter med sol och bad! Sa ju att vi skulle ta med solen hem :) hoppas det håller i sig tills vi kommer :) puss

2008-07-03 @ 11:41:47
Postat av: Hanna

Men hon är bland dom sötaste jag sett er lilla prinsessa :)

2008-07-03 @ 20:30:11
URL: http://hohlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0