Puuuh!


Detta trodde ni nog aldrig skulle komma från mig men jag ORKAR inte sitta ute!
Det är alldeles för varmt!
Har varit ute tillräckligt idag :) Gick ju ner till bvc och hem då med såklart.
Mina ben bar mig nästan inte den sista biten för sååå varm var jag.
Det tar ju ändå 30 min att gå.. Så jag har fått min timmes motion idag ;) hehe..
Olivia sover i vagnen, i skuggan...
Hon vägde liiite mer än jag gissa på - 7,6 kg.
Lite längre hade hon oxå blivit , hela 65 cm :)
Charma är hon bra på - ler ju åt alla , min lilla sötnöt!

Gick inom Kidz Outlet men man va tvungen att handla kontant så där blidde d inget.
Hitta ett par sååååå fina byxor till henne. hade kostat 600 (sinnes) men nu kosta dom 150..
Hur tusan kan man ge så mycket för ett par bebiskläder? Dom växer ju ur det innan man hunnit blinka , eller nja nästan :)

Oh jag vill att Staffan ska ha mer semester! Skit tråkigt att bara gå o vänta på att han ska sluta!

Idag ska jag göra potatis smakis.. gjorde en igår men Olivia somna innan vi skulle ge henne d.
Sen va d tur för jag hade smöt med salt i.. skulle man ju inte ha. Nu har jag köpt rapsolja.. :)

Usch snart är det höst! :(


Min blomma

Kommentarer
Postat av: hanna

man kan ha bregott sa dom till oss :)

2008-07-29 @ 16:31:20
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Pauli

åhh hoppas Olivia gillade potatis! Väntar med spänning på bilder!

2008-07-29 @ 22:37:43
URL: http://www.alltomengla.blogspot.com/
Postat av: Amme

hihi ja jag ska busa i Vellinge minsann, ska tänka på dig Söt. Puuss ha en fin dag i solen

2008-07-30 @ 11:07:58
Postat av: Emma

hihi ja nu när jag tänkte på det efter din kommentar så låter faktiskt det nya livet väldigt härligt, tack för att du fick mig att inse det riktigt ordentligt :D

2008-07-30 @ 18:40:59
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0