Tisdag och 40 dagar kvar!

Jahapp då var det en ny dag!
Tyvärr så känns alla dagar precis likadan nu förtiden!
Hade jag bara kunat åka in till stan eller ngt liknande utan att få ont eller så, då hade jag gjort det!
Fick känslan att snart är det dax!
Alltså jag räknar faktist med 1-2 veckor!
Haha kommer säkert gå över till vecka 42 BARA FÖR ATT!
Började ta fram lite saker till bebis igår (bb-väskan)
Jag är så dålig på att packa!!!
Tur jag fått en bblista av pauli.
Men hade jag fått som jag velat hade jag tagit med alla kläder!
Så man kunde välja!
O av alla kläder jag har så har jag inte en vit body i st 50!!
Skandal!
Ska till sjukan imorgon för ett ögontest, staffans mamma ska köra mig in.
Då efter ska jag få med henne in på lindex eller hm för att köpa det!
Sen är d ju dax på mvc klockan 1.
Se hur mycket magen växt och höra lilla hjärtat slå! image291

Igår fotade vi vår (staffans) soffa.
La in den på blocket så nu hoppas jag att vi blir av med den.
Ett riktigt kap är d faktist!
Mycket mycket skön & snygg men tyvärr tar den upp för mycket plats :(
Så behöver ni en soffa så hojta! Hahaha...

 Nästa vecka kommer nog Pauline upp, ensam! Ha lite egen tid tillsammans
innan bebis kommer. Ska bli mycket trevligt. Ha lite omväxling!

Nä nu får jag ta o ringa fajan och lämna ett litet tråkigt besked!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0