Solen tittar minsann in!


Vad härligt när solen skiner som den gör.
Jag ska ta och duscha sen klä mig varmt och sen ut o hålla Staffan sällskap.
Han håller på med utebelysning..Kommer bli fint!
Tack för alla fina kommenarer, blir alltid lika glad att läsa!

Igår var vi ju hos staffans bror och åt tacos. Gott!
Mycket trevligt med..
Åkte hem vid 11 och la oss 12.
Nu har jag drömt typ samma dröm 2 dagar i rad.
Jätte jobbigt!
Vill faktist inte drömma så, för det handlar om att jag blir tillsammans med en annan person!
:(
Jag vill juh bara ha min Staffan!
Så när jag vaknar blir så så lättad att det är hos han jag ligger..

image291

Nu ska jag in o göra vid mig så inte hela dagen går!



image308Kram!

Kommentarer
Postat av: atena

helt underbart att solen skiner =)

2008-01-27 @ 13:48:49
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: Anna

Heej!! Jag gjorde min layout på en scrap-sida på nätet! Skoj o sitta o leka lite om man har tid till det.. ;-) Kraam

2008-01-27 @ 15:25:59
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Karolina

Hej söt !! Nu sitter flickorna och jag och tittar på din sida och stooora mage :)

Tindra undrar om du kan komma till oss i sommar - för hon ska ge dig en grej som ditt barn kan få ..... och annars om du inte kommer så kan du inte få en grej ;)

Fint med bordet !! Tjusigt tjusigt :)

Älskar !!

2008-01-27 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0