Nu närmar det sig med stormsteg!


33+4 idag.
Graviditets vecka 34.
6 veckor kvar, snart 5!
O ska man föda tidigare är det juh verkligen snart!

När jag var hemma i Vellinge trodde jag bebis skulle titta ut.
Vilka förvärkar jag fick.
Kunde tillomed klocka dom.
2-3 min emellan varje. Somsagt jag skrämde upp mig mojan o fajan!
Dom kunde juh se hur magen ändrades med när värken kom.
Konstigt nog ringde jag inte in. Ville inte att det skulle vara ngt så därför tänkte jag hela tiden, det slutar snart.
Det höll på lite mer än 1 timme. Men bebis är fortf inne i magen så det va väl bara ngn övning för henne eller ngt?

Går som en anka gör jag med. Vaggar fram. Är inte den smidigaste på jorden nu om man säger så :)

Idag är det föräldrarutbildning. Ska prata om smärtlindning. Somsagt det närmar sig!!!!


Kommentarer
Postat av: Amme

Oj vilken mage!!! Ja nu närmar det verkligen sig, sug upp ALL info nu om smärtlindring :-P. Tur lillan höll sig inne när du va hemma i Vellinge, men det e ju trångt därinne nu :-P puss

2008-01-17 @ 15:22:16
Postat av: Hanna

kriis jag drömde inatt att du hade fött och att hon vägde exakt 2 kg =D sen hade du lagt bilder och på bloggen o hon va jätteliten hehehe =) DE va jätteverkligt med när jag drömde jag va tvungen o gå in på din blogg i morse o se så jag inte hade haft nån sann-dröm! haha

lycka till på föräldrarutb! =) Kraaamis

2008-01-17 @ 16:12:18
Postat av: Carro

Du är Så fin! håller på att gå ner i vikt för att skapa bebisverkstad sen. så....lite avis på dig! Men lycka till!!

2008-01-17 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0