Ni kommer inte tro mig :)


meeeen jag gick upp 06:18 idag!
kunde inte sova efter att staffan kört till jobb.
bebis hade värsta morgongymnastiken och hon satte igång min mage, eller hon gjorde så jag blev galet
hungrig!
så jag beslöt mig att gå upp och äta o dricka kaffe o bara njuta.
man behöver inte alltid stressa när man ska göra ngt på morgonen.
staffans mamma kommer om en kvart sen beger vi oss till sjukan.
så ser ni en elefant är det bara jag!
;)
vill knappt visa mig ute...
därför undviker jag att gå på stan nu!
uff!

sen är det mvc klockan 1:15!
efter det ska jag hem och lägga i bebis kläderna i byrån..
wieeeee......

kommer tebax med mått o så..

:)

Kommentarer
Postat av: hanna

lycka till på hospitalet!

2008-01-23 @ 09:02:59
Postat av: Mojan

Halloj på dig, fin mage. Vi stannar över natten mellan fredag till lördag. Tänkte fresta er med min goda fisksoppa, kan det vara nått. Höres

2008-01-23 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0