Lite bilder från igår!


Igår var en bra dag/kväll.
Lugn och skön som man gillar när man är gravid ;)

Idag blir det slappe AB.
Har duktigt mycket foglossning, men känner nog av det mer nu när jag inte känner mig
så stressad o så..
Hade många samandragnigar igår..

Så idag bli det somsagt ligga i sägen eller sitta i soffan.
Äta rester från igår..
Perfekt!

Updaterar lite senare..

Men kan lägga upp lite bilder från igår..
Alltid lika kul tycker jag :):)

 Mamma Pauline, dotter Engla & blivande föräldrarna..


 Killarna taggade inför vårt påhittade spel :)

 Flickorna i köket..

 Fina Engla och Staffan (snart så har han ju en egen dotter)  :)

 Magarna (Maria vecka 22 Johanna vecka 32)

 Gänget minus Ingemar..

 Spelet igen ;)

 Roooligt..

 Flickorna vid 00:00..

 Pauli och Inge..

 Sara och Christian..

 Me and Him image177

 Sara o jaaa..

 Välja musik kan vara svårt! Speciellt om vi har en hårdrockare som heter Staffan ;)

 Lilla (stora) jag!

Ja det va lite blandade kort!
Nu ska jag lägga mig i sängen eller ja, vi ska se film!

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Amelie

jättefina kort! Vilken snygg topp ir klänning du har på dig! Skitsnygg!!!

2008-01-01 @ 15:29:44
Postat av: Johanna

Du Är verkligen snyggt gravid, det klär dig. Önskar er all lycka i framtiden.

2008-01-06 @ 16:49:56
URL: http://baradu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0