Konstig natt!


*hum*
Ett mirakel att jag är vaken nu. Jag brukar sova iaf 5 timmar till.
Både jag och älskling hade svårt att sova.
Det börja med att jag hade uppstötningar när vi gich och la oss.
Jag fick ta en sån pilla som ska ta bort det. Hjälpte jätte bra i förrgår.
Men igår ville det inte ge med sig så det sluta med att jag fick hälsa på toaletten
typ klockan 2 inatt. Har fått göra det två gånger nu på en kort tid. Fy!
Bara det inte blir till en vana. HATAR juh verkligen det.
Efter en stund på toa går jag tebax till sängen, då hade jag visst väckt Staffan.
Här e ganska lyhört så :( Han bara, jag trodde först det va fel på kycklingen vi åt.
Men då borde han bli dålig.
Jag får tyvärr uppstötningar varje dag nu. Men jag måste juh äta och dricka.
Iaf, vi försöker somna om, men då börjar Olivia sparka en massa.
Men vi somnar tror jag. Klockan 4 märker jag att Staff sitter upp i sängen.
Han bara : Jag kan inte sova. :( Sen lägger han sig igen och somnar :)
Men då va d min tur.. Jag vaknar til med världens kramp i magen. Tror jag vände mig i sömnen.
Så där låg jag och ojade mig! Ajajajjajajajajajaj.....

Så nu sitter man uppe. Staffan har kört iväg. Jag borde äta. Oliva har fullt håll igång.
Hoppas hon inte är vaken lika mycket när hon kommer ut...
Man måste sova lite.........


Todiloooo so long...

Kommentarer
Postat av: max olivers mamma caroline

hejj
min lille max är född den 2 mars 2007.
ha en trevlig helg
mvh caroline

2008-01-11 @ 10:47:16
Postat av: Emma

vad är det för piller du tar för uppstötningarna?
gaviscon?
isf kan jag tipsa dig om att ta gaviscon i flytande form istället...och ÖVERDOSERA för det är de enda som hjälper hehe, gaviscon var min bästa vän under heeela graviditeten för jag hade såna besvär under alla veckorna =(
jag drack direkt ur flaskan hihi!
Vera hälsar tack för gratulationerna =)
kramis

2008-01-11 @ 14:46:27
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0