Idag får jag besök :)


Idag kommer Pauli upp med tåget.
Hon har lämnat man och barn hemma för att umgås lite med mig.
Passa på innan bebis kommer.
Jag ska ta mig till stan snart, en elefant ska cykla! Haha ska se hur det går!
Tror inte jag hade klarat att gå själv den vägen till bussen, det är lättare med cykel!
I belive..
Sen ska vi göra lite stan sen hem o mysa..
Trevligt!

Annars?

Trött, tjock o blek!
Haha som alltid!
Vad jag ska plåga mig själv sen!
;)

Måste ta på mig nu, ska juh ta bussen om en halvtimme!


Take Care...


 


Kommentarer
Postat av: Karolina - mostertanten

Hej söt !! Hoppas ni hade en skojig tjejdag :) Vi hörs !! Älskar dig !!

2008-01-29 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0