Idag är vi inne i vecka 35!


Hooooooli makadooooooliii!
Vecka 35!
5 veckor kvar nu!

Ska bli skönt för kroppen att bli av med kulan o xtra kilona.
Är klumpig som ett hus faktist.
Gör ont att gå, sitta för länge och ligga i visa ställningar..

Men det kommer bli tomt.
Inte ha ngn som buffar och som man känner varje dag!
Det är ngt speciellt att ha en liten människa som ligger och gror i magen.

Men Men Men vi kommer få ut en liten skapelse som man kommer älska så mycket.
Jag har inte förstått det än! Och kommer nog inte förstå det fråns hon ligger på mitt bröst!
Om jag ens har fattat det då???

Det är verkligen en helt ny värld som kommer öppna sig!


Var på eko innan och handla lite.
Köpte lite saker till lillan!
En rosa badbalja med plugg!
Två nappar.
En napphållare.
Huggies newborn blöjor.
Bebis tops..

Börjar få mycket saker nu :)
Dax att få iorning på allt med.
Bara soffan försvinner och byrån åker in så kan jag börja!
Då ska sängen bonas om och alla kläder ska ner i lådorna.

Vi har varit hemma hos Staffans mamma o pappa med idag o då blev vi bjudna på middag.
Sen fick vi se vaggan som vi ska låna.
Mycket fin o kommer vara väldigt praktisk!
Staffs mamma har fixat och donat med den nu och vet ni, älskling låg i den när han va bebis med.
Tuffigt! Den är i jätte bra skick! Och sen har hon sytt nya sängkläder till den.
:)

image296 Åt mumsig glass nästan precis. Kan man äta hur mycket av somhelst men man får stoppa sig själv! Synd den är så dyr! Men älskling ville ha o då säger jag såklart inte nej! Haha....


Nu måste jag inte o ta bort sminket och sen borsta tänderna!
Är trött som en gravid kvinna är..

Take care mina trogna läsare.....
image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0