Hungrig!


Staffan håller på att göra mat, det luktar jätte gott!
Får hoppas det smakar lika så :)
Broccoligratäng ska han bjuda på *mums*

Igår gjorde jag köttfärssoppa, det va faktist gott för att vara första gången jag gjorde det.
Kul med nya maträtter. Som är lätta att göra med.

Idag har vi varit på Eko. Köpte lite smått o gott.
En skylt till vagnen där det står Olivia på. Hihi..
Köpte ett bolibompa memori spel till staffans syskonbarn med.
Ska juh på kalas där på söndag.

Nu ska jag duka, får juh hjälpa till med ngt..

Ha en trevlig fredag. O håll er inne, det ska juh bli stooooooorm *uff*

image255 <--- Staffan! *hihihi*

Kommentarer
Postat av: Karolina - the moster !!

Toodilooo !! Snygg sidan blev ;) Idag har jag gjort massor ... å just nu står stegräknaren på 10940 steg .... ojojoj :) Saknar er !! Massa kramar ! :)

2008-01-05 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0