Glad glad!


Då har mina föräldrar kört hem!
Vad skulle man gjort utan dom???
Hämtade hem matbordet och stolarna, köpte två nya mattor,har ändrat om här hemma.
Riktigt fint blev det... Kan inte mer än att tacka! *älskar*

 Ny matta och det nya möblemanget!

 Lite fika blev det med! ;)

 Muuuums!


Storm är det nu och det är så tråkigt!
Ska hem till Staffans bror o äta tacos klockan 6!
Trevligt trevligt...
Men måste medge att jag är sjukt mätt och uppsväld av semlan!


Nu ska jag kolla runt lite!
Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Huset ser jättemysigt ut, iaf på den 1:a bilden då man ser lite mer. Fint!

2008-01-26 @ 17:17:50
Postat av: Anna

Riktigt snyggt hemma hos er!! Jättefint! Ja, vilken tur man har sina "päron", tänker ofta på det.. att man e lyckligt lottad! Finns ju många som inte e det.. Kul att du kollar in min blogg me, tänkte jag skulle länka på min sida till dem jag läser hos, men har inte riktigt fatta HUR man gör? dock har jag nu ändrat min design lite.. lite mallig! =) Trevlig taco-kväll, kram Anna

2008-01-26 @ 17:47:52
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Malin & Elias

Jättefina nya möbler,ser fräscha o moderna ut :)
Hoppas allt är bra med er & tjejen i maggen
Kram

2008-01-26 @ 19:08:00
Postat av: Mor & Far

Snyggt..Kul att fixa och dona..
Men vilken hemfärd fy va det blåste kändes nästan som vi skulle åka av vägen.. Men nu är vi hemma och hämtat Viska som blev glad. Kramizar på er. Mor och Far

2008-01-26 @ 20:31:12
Postat av: Denise

Det blev jättesnyggt!=)

2008-01-27 @ 10:09:02
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: Pauli

wow vad fiiiint!!! Ska bli skoj att se live på tisdag! *längtar* puss

2008-01-27 @ 14:07:12
Postat av: vera

så fint ni har det vännen!

2008-01-28 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0