Frukost time!


Godmorgon!
Tittar på klockan!
Uff vad jag sover länge. Men jag drömmer så jobbigt. Det är så invecklade drömmar att jag inte kan vakna.
Så när jag väl vaknar är jag helt utmattad av det som gått runt i huvudet!
ZzzZzz!

image297Idag är det måndag o då börjar jag med mitt nyttiga ätande!
Blir inte ngt godis! Ska äta rätt från morgon till slut!  Behöver inte lägga på mig mer än magen nu! Det är ju så att jag förbränner
inget iochmed jag inte kan gå ut o gå..!

Ska gå och göra mig två knäcke med gott pålägg och mycket
gurka! Älskar gurka! :)
Sen ska jag dricka mitt kaffe och den gooooda apelins/annas juicen jag köpte igår!

Jag kommer tebax under dagen!

Küss...

Kommentarer
Postat av: Amelie

haha ja shit va du sover gumman, men det e väl bäst att passa på :-P. Passande bild du har, här sitter ja med egenpressad apelsinjuice *mm* sååå gott!!!

2008-01-21 @ 13:24:18
Postat av: Hanna

Ja tänk om man kunde ta sej i kragen och bli lite nyttig här med !! Bahhh de e svåårt heheheh KRamis

2008-01-21 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0