En liten sumering!

Vet inte riktigt hur man ska sumera året!
Men dom stora händelserna kan man juh skirva upp iaf!


Vi köpte hus och flytta in i februari. Efter mycket slit och tårar så har man skaffat sig ett hem som man verkligen trivs med.

Staffan åkte till Spanien i maj och lämnade mig ensam, men jag var inte så ensam eg för inom mig växte ngt som tyvärr inte fick stanna där mer än 6 veckor. Det var först  en enorm lycka men sen tyvärr nga dagar efter beskedet så sluta det på sjukhuset med en sådan otrolig besvikele.

Staffan kom hem och vi levde som vanligt. På midsommar var jag tvungen att ta ett gravtest för jag kände mig så konstig. Trött konstant och frös hela tiden. Kunde vara att jag höll på att bli sjuk.
Kissar ;) Sticker ner stickan och väntar.. Tror inte mina ögon när det visar ett plus. IGEN!
Jag som hade sagt att barn skulle det inte bli fråns min kropp var läkt och skulle invänta min mens eftersom jag hade blivit opererad o så...
Men tydligen var jag väldigt fertil, för den 21 maj blev jag opererad och den 22 juni plusar jag.
Såklart tvivla vi på att det stämde. Så den 24 fick vi åka o köpa fler test. Staffan och jag stog ivrigt över testet och vips, där var pluset igen :)
Lyckliga men rädda!

070707 - Då kom ringen på fingert. Nu är vi lite mer samansvetsade. Ingen som visste ngt, så det var kul att se allas reaktioner.  :)


Det är väl det STORA som hänt 2007.
Har hänt så mycket mer, men skulle jag skriva allt hade jag fått göra en novell.
:)

Så nu 2008-01-01 ligger där en bulle i ugnen och jäser o jäser.
Detta kommer bli ett helt galet år, med så nya äventyr!
Jag, Johanna Sjöström ska bli mamma! MAMMA!!!!!!
*förstår inte*

Nu är det att fixa till så lill prinsessan kan trivas här hemma..
Köpa köpa köpa...
Grejja grejja grejja!
Ska bli så kul!
:)


 





 

Jag önskar alla som läser i min lilla blogg ett underbart 2008!




 

Johanna







 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack gumman, detsamma, 2007 va verkligen ett mkt händelserikt år för dig/er. puss

2008-01-02 @ 09:12:44
Postat av: *Sofie*

Gott nytt år=) Du har vaekrligen mycket att se fram emot för snart blir du mamma ju!!!

2008-01-02 @ 11:39:48
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Johanna

Amelie - Ja det va ett mycket händelserikt år. För dig med :)Puss

Sofie- Tack tack, synd man inte kan läsa din blogg mer :( Hoppas ni njuter av d nya året och att lill pojken mår kanon!

Kram // Johanna

2008-01-02 @ 13:08:17
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja! Dissa mammakläder blä blä! Taaack =) du har med jättefin mage tycker jag =) Japp snart e vi fit for fight ;)

Kramkraam

2008-01-02 @ 18:07:08
Postat av: sara

Oj vilka kaffe tänder de ser ut som jag har, skärpning sara, kaffe o cigg slut m de skitet SNART... haha tack för en underbar nyårsafton vännen. Önskar er lycka nu de är ni värda.. :) Tack än en gång för en ljuvlig kväll :) Stor kram ps Christian hälsar!

2008-01-02 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0