Visst finns det mirakel!


Va det bara jag som gilla den låten :)
Gillar hennes röst mycket! Hon har gjort en låt som heter Man kan äga.
Riktigt bra...
Ta och lyssna vet  jag ;)
Oj ni kanske inte vet vilken låt jag pratar om. 7ans bidrag i melodifestivalen juh... *ler*

Vad har jag gjort sen sist jag skrev?
Jo jag har städat lite, dammsugit och så..
Ätit..
Pratat med mojan, tindra och ebba..
Nätshoppat ;)
Det blev aldrig att jag sov. Men nu ska jag nog göra det snart...
Blev tröttis i ögonen igen juh, nu när jag dricker Te..
Te och honung, mums!

Ngn anonym som fråga mig vilken hårfärg jag själv gillar mig bäst i..
Svar : Blond! Men nu när jag är gravid så orkar jag inte fixa utväxten så det blev bra med mörkt! Men till sommaren ska jag bli en blondis igen... :) Och så ska jag försöka få d långt.. Det dumma är väl att man har det uppklippt massa o då är det svårt att få d som man eg vill.. Men men jag blir aldrig nöjd ändå så det får bli som det blir :)

Ja så e d med det!

Om nga timmar slutar älskling. Tänk som han sliter och själv sitter man bara här och är tjock. Men det är faktist ett litet jobbatt vara gravid med :) Sådeså!!!!

image353Vi ses igen...

Kommentarer
Postat av: Carro

Sluta aldrig blogga!

2008-02-11 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0