städa städa varje...

fredag, de tycker jag e kul!
Pippi! :)

Fick ett ryck och nu har jag rensat min andra garderob! Slängt och tagit ut alla kläder och vikt dom fint!
Igår gjorde jag vid klädekammaren juh.. Duktig!


Sen blev det dammsuging i hela huset, tvättar kläder me...!
Ja man kan väl säga att här e rent här hemma! Fast liiiite skit här och där :)

Inga fler känningar av bebis, eller jo hon rör sig som hon brukar..! Men inga sammandragningar el så..
Men vem vet? Kanske börjar snart igen!?!

Blir inte affärer idag! Jag orkar inte göra vid mig! Hehe...
Men det gör inget, sparar pengar då juh!


Fy vad det blåser!
STANNA INNE!


Kommentarer
Postat av: Mojan

Ordning och reda pengar på fredag.. Va skönt det är när man har iordning i sina skåp. Dutti du är.

2008-02-27 @ 19:09:02
Postat av: Karolina

Toodilooodi !! :) Ja - nu börjar nedräkningen på riktigt !! :) Fint i din garderob :)

2008-02-27 @ 20:54:12
Postat av: *Sofie*

Vad duktig du är som kör järnet in i det sista, inte alla som orkar det minsann!! Hoppas hon ploppar ut snart!

2008-02-27 @ 20:59:11
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0