Stackars huvud!


image420

Oj vad jag har sovit djupt!! Gick och la mig med staffan igår o det var runt halv 12.
Sovit ganska oroligt under natten - vakna sen vid 4 , 5 och 6 för att kissa.
Staffan åkte till jobb... Jag somna om efter ha sagt hejdå till han..
Vakna klockan 10 för att kissa igen!! Sen efter det låg jag deckad fram till till 12!!
Nu har jag jätte ont i huvudet, men har tagit pilla så det borde lägga sig!
Det är inte bra att sova förlänge rättare sagt! Men blir man störd av att behöva gå upp hela tiden så
är det väl inte ngn djupsömn man får!

Tecken? Nä tyvärr!
Men nu lägger jag ner.. Hon kommer när hon kommer och BF datumet är inte över än..
Kan börja klaga lite mer när en vecka har gått efter den 2 mars..

Dricker kaffe nu, måste ha tappat i lite mer än jag skulle! Grrr, starkt!
Ska in på fodda.nu och se om det är ngn mer från föräldrargruppen som fött...
Tänkte på det, det är 3 tjejer till som ska ha ugf när jag ska ha!
Roligt om alla fött samtidigt..eller varit inne på sjukan iaf.. hehe!
Men jag blir säkert sist! Fast jag ska vara först!
Blä!

Nä hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, hon hade sin sista dag idag sen börjar hon som enhetschef på ett äldreboende närmre där hon bor! kramkram

2008-02-28 @ 15:32:55
Postat av: Josephine

helloo! Både Gertrud och Minna hade fått nu ju! Och idag såg vi Jennie (från gruppen) med barnvagnen. (lite avis men dock glad för deras skull!) Kram J

2008-02-28 @ 18:16:37
Postat av: Pauli

Ja tyvärr kommer de när man minst anar det! MEN ÅÅÅHHH så jobbigt att vänta! Lider med dig och vet ju hur det var *suck* Men snart har ni er älskling i famnen, jag lovar. snart kommer det lilla pyret upp på din mage, kletig och skrikandes. Då glömmer du all väntan och allting annat otrevligt! Puss jag tänker på er hela tiden!

2008-02-28 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0