Snuvig och varm..


Hej på er..
Denna dagen blev väl inte som jag hade tänkt mig.
Vaknade tidigt och gick upp o åt frulle o så..
Efter att varit uppe ngn timme skulle jag sätta mig vid min data. Tror ni den funkar?
Ikke.. Så jag la mig i sängen klockan 12 för att tänka på vad jag skulle göra för ngt nyttigt.
O vad händer? Jo jag somnar..till halv 4 !!!!
O ja, jag vet att vädert har varit helt underbart! :(
Men är man höggravid så är man, men ändå....
Vet inte om jag börjar bli sjuk? Näsan rinner och jag svettas massa...*hmm*

Har städat toaletterna iaf och så har jag gjort god mat till Oss.
Lax, potatis, holandesås och grönsaker. Nyttigt.. (föruton såsen) hihi..

Bebis har inte gjort sig nga tecken på att komma än... Men staffan tror att hon kommer nästa helg.
Så vi får lita på pappa :)

image362


återkommer...

Kommentarer
Postat av: Karolina som e moster snart :)

Hej Söt !! Vad fint ni får hemma hos er :) Snart e det daXs för dig och Staffan - jösses vad spännande !!! Förresten - Lars har något ben krossat i sin fot - så det blir kanske steloperation - för det verka vara på ett dumt ställe. Kram på dig !! Älskar Dig !!

2008-02-18 @ 21:24:10
Postat av: Amelie

Gott me lax! *mums* Snart kommer flikkan till er =)))

2008-02-19 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0