Ont i huvudet!


KLARVAKEN!
Klockan är 7...

Vilken natt!
:(

Somna hyfsat bra..
Vakna klockan 4 av att behöva gå o kissa..
Går in o ska försöka somna om.
Då ligger älskling och gör massa snarkande ljud o jag ber han lägga sig på sidan.
Snäll som han är lägger han sig på sidan och slutar göra ljuden..
Skönt!
10 min efter vänder han sig och börjar med snarkningen igen!
Jag brukar inte inte bry mig, men inatt blev jag så störd att jag va tvungen att ta mitt täcke och kudde och lägga mig på soffan. Älskling kunde juh inte hjälpa d... Och i stället för att ligga o störa mig så fick d bli så..
Somna faktist! 1 timme. Sen va  dax för han att stiga upp.. (han märkte inte ens att jag inte låg brevid) Haha snacka om trött.. Han hade gått upp och stängt dörren för jag inte skulle bli störd av han.. Han märkte inte heller att jag gick in o la mig. Trots att han stod i köket..  Godmorgon!
Aja, försökte somna iaf men det gick inte. Är trött men har ont i huvudet och magen...

Ska äta ngt och ta pilla sen får vi se om jag går o lägger mig lite tills klockan ringer..
Mvc klockan 10 juh...

På återseende...
:)

(har en mycket mycket morgonpigg flicka i min mage)

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd vi inte kan komma o hälsa på dej idag! :( men vi kommer när ja kommit hem från Polen. Du får knipa me tills ja kommer hem! :P
Ha de jätte bra! Puss o kram

2008-02-20 @ 08:45:41
URL: http://annatheangel.blogg.se
Postat av: lisa

Hejsan! Kollade förbi. Jag har BF 3 mars. :)
Hoppas allt är bra med dej å din familj! :)

2008-02-20 @ 10:58:30
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Amme

hihi jag veeeeet! Det e sjukt störigt me snarkningar, haha man vill bara slå dom ir nåt, skämt åsido. Får ta fikan en annan dag när du mår bättre. Puss

2008-02-20 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0