Mat, musik och ont!

Hej på er idag!
Roligt att ni gissar..! Undra vem som har rätt!
Gissa mer vet ja.... Ni är ju fler som läser!
:)

Precis gjort mat till mig o just nu den sovande mannen.
Idag blev det  wookade grönsaker, quorn, nudlar och en wooksås...
Mumsigt..
Älskar mat som är lätt att göra och som är hyftas nyttigt..




FY F*N!
Nu medans jag satt här o skrev fick jag rysligt ont mellan benen!
Undra vad som hände...


Har en ny låt som jag VET kommer bli en sommarplåga, men nu när man lyssnar på den så sitter man o längtar efter sommaren...
Lyssna själva!




Fridas sommarvisa :)

Toa nästa......
Haj baj!

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

MM sådan mat gör vi med ofta fast med kyckling istället för qorn och en skvätt kokosmjölk, såå gott=) När har du bf?? Önskar dig lycka till med hela förlossningsbiten nu för man vet aldrig när det händer;) Kram

2008-02-21 @ 19:57:28
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Carro

Hmm...vad är en wooksås egentligen? Jag brukar wooka men det blir vansinnigt torrt. Tell me!

Om man skulle ge sig på att gissa när er bebbe tittar ut..onsdag!

2008-02-22 @ 08:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0