Gladare..


Söta Ni är!
Tackar för alla kommentarer, jag är dålig på att svara men jag blir alltid lika glad när ngn har skrivit.
:)

Älskling måste jobba över, så det blev ingen shopping runda..
Alltså duchade jag i onödan! Haha skoja!
Ödsla på mycket varmvatten idag, det va jag värd.. hade nog kunnat stå där i en timme... :)
När jag stod där tänkte jag att snart kommer jag bara få ta snabbduchar...inte låta tiden bara rinna iväg..

Precis pratat med syster, jag tror hon är vääääldigt nyfiken hehe... men tyvärr är det aldrig ngt roligt att säga...
Tindra och Ebba e sjuka igen.. Stackare... Får hoppas dom blir friska snart. Dom kommer juh ner till påsk!
Wiiieeee.... då ska dom få se skapelsen :) För då måste hon ju vara ute! hihi...

Jag har varit duktig idag! Rensat undan kläder så jag kunde hänga in mina nya fina :)
Hämtade hem HM paketet igår. Jackan va fiiin men stor. Jag kunde knäppa den fast magen va där.
Så tur jag inte tog st 38. Men sen ska den väl vara stor i sig..!

Spagethii och köttfärssås nästa....

image412


/Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag hejar på er! =) Ah, jag va också otroligt skoltrött och är fortfarande, men vet man vad man vill är det annorlunda att plugga.. stor skillnad från gymnasiet! Det jobbigaste tycker jag e att man måste låna pengar, vara fattig, slita dag o natt, inte komma hem o slappna av som när man jobbat.. det känns som livet ska börja efter den 28/5! Då ska jag minsann ha "projekt-övertalning" på sambo så det blir bebis snart, längtar sååå.. så jag e minsann avis på dej me! ;-) Kramen

2008-02-26 @ 18:34:36
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anna

Ja snart får du allt ta snabbduschar... :D Kul att de blev fina kläder du beställde! Ja o Hanna får komma hem till dej när båda skapelserna har kommit! :D Ska bli skoj.. *längtar* Ha de jätte bra! Kramkram

2008-02-26 @ 21:02:42
URL: http://www.annatheangel.blogg.se
Postat av: Karolina som e moster snart :)

Snart snart snart.... :)

2008-02-26 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0