Fredag!! :)


Idag är det 1 årsen jag fick ett mess av Pauline att om det kändes som det kändes i hennes mage så skulle hon vara mamma inom nga dagar!
Sen samma dag får jag  ett till sms där det står att hon o inge är på väg in till sjukan. Klockan är då 19:16.
19:57 kom lilla Engla ut! Med dunder o brak hehe....
Minns det som igår när jag läste det! Vad tiden springer iväg.....!
Sänder ett grattis till Engla, hade jag kunat hade jag varit där o firat henne men det är lite riskabelt!

image397












Annars sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli 11, då ska jag in o göra vid mig!
Ska juh klippa mig idag. Skönt.. för somsagt, vem det när det blir nästa gång??
Men jag hoppas man får lite egen tid fast man har barn *ler*

Efter klippingen blir det nog ngt att äta på stan, sen ska jag kolla lite affärer!
Sen maxi! :)
Vi ska baka pizza idag... GOTT!
Jag ska ha mozzarela, skinka och färska champinjoner på min... *gottit*

Ha en bra fredags dag trots d tråkiga vädert!

9 dagar kvar...... räknar ner.......

Kommentarer
Postat av: Pauli

Engla tackar för grattiset ;) och den fina boken blev en klar favorit! Puss på magen, kom ut nu kompis!!!

2008-02-22 @ 20:49:38
URL: http://pauliscrappar.blogspot.com
Postat av: Frida

Vad fin du är i din bebbemage!

2008-02-24 @ 12:57:05
URL: http://fridissen.webblogg.se
Postat av: Frida

Nu när du säger de så! Undrar om inte du handlar i Åhus???

2008-02-24 @ 17:34:38
URL: http://fridissen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0