Då var det kväll!


Snart iaf!

Svar till er som undrar varför vi har en advokat.

→ Dom vi köpt huset av har klantat sig så med husbygget. Det är ett år sen vi flytta hit och vi har fortf många fel som ska återgärdas. Då husbyggarna skiter i oss så har vi fått anlita en advokat! ←

Det gick bra när dom va här. Fota o skrev.. Får hoppas det ger med sig snart..
Mina föräldrar var oxå här uppe, dom e snälla! Me loooove alot *ler*

Ska ställa mig o göra mat snart, idag blir det kyckling, kroketter och tzatziki.. *wow vikken stavning* ;)

 
image384
Såhär glad är jag att jag det är fredag och heeeeeelg med älskling!
Som ligger och sover i soffan *ler*



Puss
image385

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0