Cupcakes!


Gud vad fiiiiiiina dessa bakelser är!
Vill göra såna i massor..
image382Ska faktist köpa hem saker o testa mig fram.. Blev helt kär! Finns så många man kan göra, en helt ny värld har öppnat sig för mina ögon :)


Skyller på Pauline *ler*

Maten blev god men lite för mycket!
Muffisen blev med goda!
Allt blev godkänt *ler*

Sängen kallar snart!

Bebis har gjort nga konstiga rörelser i magen.
Kan man känna när bebisen andas?
Det tror iaf jag o Staffan.
Läskigt..
Kom ut till oss i stället lilla prinsessa!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amme

haha det e ju bara muffins me spritsad grädde el maräng på ;-) Hur lätt som helst o fixa =)

2008-02-15 @ 08:44:06
Postat av: Pauli

hehe Cupcakes är ljuvliga. Och det finns MASSOR med recept! skoj! Synd man inte har suggarpaste hemma så man kan göra riktigt fina, mend et är nog lite överkurs för min del puss ps SOOOL idag med! skogen nästa

2008-02-15 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0