Baktajm!


Dagen idag har varit trååååååkig!
Tur msn finns så man kan sitta o prata där lite...

Älskling kom hem vid halv 5, då gick vi ut o gick en lång (längre) promenad i skogen...
Vi har ett jätte bra upplyst spår som man kan gå.. Mysigt. Kallt! Men helt vindstilla..
Tung? O ja! Men det är nyttigt att röra på sig, fast man pustar och stönar! :)

Tv snart, Gossip girl först sen I huvudet på Gynning.
Får se om jag tål se henne idag. Om inte blir det film med staff!

Va tvungen att baka med juh, negerbullar! Förlåt ordvalet men det heter faktist så juh.
Så det ska jag sitta o mumsa i mig om 25 min.. hehe... räknar minuterna ;)

image359

MUMS!
image360




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Johanna!!
Vilken bra blogg du har, hoppas du fortsätter skriva även efter att du fött!!"spännande"
Super fin tallrik du har dina negerbollar på.. får man fråga var du köpt dem?? Hade passat alldeles utmärkt hemma hos mig!! =)
Kramar

2008-02-12 @ 21:31:26
URL: http://www.bekksi.webblogg.se
Postat av: Hanna

klart det heter negerbullar =D kramis

2008-02-12 @ 21:58:06
Postat av: Pauli

Blev ingen
Maxi antar jag? jag är oxå helt fast i Gossip Girl men blev inga negerbollar för mig.. vägning imorgon *hjälp* Xoxo

2008-02-12 @ 22:52:15
URL: http://pauliscrappar.blogspot.com
Postat av: saraaa

haha, jag bakade likadan igår negerbollar som de heter ju... :) är inne o kollar varje dag o tänker har hon inte skrivit så är hon på BB!!!!! Tiden går fort nu (tycker jag) du tycker kanske den går sakta.. :) Kramisar till er tjejer!

2008-02-13 @ 15:05:11
URL: http://unperfectstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0