100 % Kärlek!

image378

En dag som denna är härlig.
Fast man eg har kärlek alltid -men att ha en dag som heter ALLA HJÄRTANS DAG är mysigt!

Tillomed solen skiner för oss idag, helt otroligt!
Man kan tro det är en riktig vår dag.. Har dock inte varit ute, men se kan jag :)

Jag ska försöka göra det lite mysigt här idag..
Baka kärkelsmums..
Göra god mat till Han (och mig såklart) !

Måste göra vid här hemma med för imorgon kommer advokaten och en besiktingsman..

Till alla som läser - Massa kärlek till er!!!!

ps... ingen bebis än sålänge..






image380

Kommentarer
Postat av: Amme

massa kramar tillbaka på gumman! hoppas ni får en finfin dag! soooolen skiner juuuh =))))

2008-02-14 @ 12:01:04
Postat av: Hanna

hihi ska du me baka kärleksmums, det e mkt gott de, mina ble precis klara, ska smaka snart hihi! ha en trevlig dag! KRam

2008-02-14 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0